BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, Ogos 11, 2009

"JUST FREIND 4 EVER"


Salammm semua...


Ntah kenapa aku hari ni rajin sangat nak menulis..erm..dah hobi kot ehehehe.. Lagipun inilah temanku yang setia mendengar segala isi hatiku.. Ermm...mesti tengtang sinarku lagi kan..yes...pandai..kalau korang jemu tajah baca..eleh..tapi gerenti korang baca gak kan..ahahaha...


Erm..walaupun kami sudah setlekan ape yang lum disetlekan tentang hubungan kami..alhamdulillah...Allah memberikanku ruang walaupun aku tahu ianya akan memakan hatiku sendiri. Tidak mengapalah demi cintaku kepada sinarku..aku sanggup korbankan segala asalkan tidak melanggar syariatMu.


"JUST FREIND 4 EVER" Ya..itulah keputusan kami telah lakukan. walaupun agak sukar untuk aku terima tetapi atas permintaanmu aku turutkan. Dalam hatiku sebenarnya berkata-kata dengan beribu-ribu kali jangan diputuskan perhubungan yang telah dibina ini, aku mahu kau sentiasa dihatiku. Tapi apakan daya dia tidak boleh kumiliki sesenang hati. Aku pendamkan sahaja.




Tetapi aku ade juga tenang seketika dengan jawapan yang jujur diberikan kepadaku. Soalan itu tidak pernah aku bertanyakan kepada lelaki sebelum ini ntah kenapa dengan rasa ingin tahu dan kepastian yang teramat sangat aku memberanikan diri tentang cintanya kepadaku. Sudah ternyata aku tidak bertepuk sebelah tangan cuma dia pendamkan dalam dasar hatinya selama ini kerana dia takot akan berlaku sebegini. Ya..memang sudah berlaku pun.


Aku berterima kasih Ya Allah walaupun KAU tidak memberikan aku ruang untuk dimiliki secara sah antara aku dengan sinarku tapi dengan jawapan jujurnya itu ada tersimpan perasaannya kepadaku. Aku mengerti keadaan yang tersepit antara cinta dan ibu..aku faham keadaannya..tapi itulah cinta kita yang tidak kesampaian disebabkan jarak dan waktu yang memisahkan kita dan menjadi penghalang utama. Aku sentiasa mengabdikan cinta ini untuk selamanya dihatiku walaupun ada pengganti mungkin satu hari nnti namun kau tetap di hatiku yang pernah menyinariku dulu.


air mataku tidak terhenti ketika berbicara dengan sinarku walaupun di alam sesawang namun...aku cuba mengikut kata2mu agar aku ditabahkan hati dan sabar di atas dugaan ini. sedikit pun aku tidak akan menyalahkan ibunya apatah lagi dia.. aku pasrah dengan ketentuanmu Ya Allah..


p/s: sinarku..terima kasih mengizinkan aku menyintaimu walaupun dikau akan dimiliki insan lain...


uwaaaaaaaa..............

0 ulasan: