BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, Ogos 06, 2009

"SINARKU"....


Salam...

Erm...apakah yang sedang dibuat oleh sinarku sekarang ek?
Ish aku ni dah nape? Angau dah ke ni?...ehehheehe

Sejak2 ni aku dengan sinarku semakin intim dan saling berhubung. Bagaikan tidak boleh dipisahkan lagi pasti sehari hendak berhubung walaupun di alam sesawang ataupun sms. Hatiku begitu mekar dengan sinarku itu. Adakah dia merasakan yang sama apa yang aku rasa. Taspi aku rasa dia tak rasa apa yang aku rasa...yelaa sinarku itu lurus orangnya...senang kata skema la eheheh tapi baik hati sangat2 la. Kadang2 geram jugak dengan sikap dia yang wat macam taj tau jek perasaanku kepadanya.

Entahlaa...mungkin dia memang dilahirkan sudah begitu so, sebagai hamba Allah yang beriman kenelah terimalah seadanya apa kelemahan yang dia ada mana ada manusia di duania perfect betul tak? ini pun aku dah bersyukur aku dah jumpa insan yang paling the best dalam hidupku. pergh..ni kalu dia terbaca blog aku ni mati aku, puji beriye2 nih. ehehehe. Mau kang tak muat seluar dalam dia ahahaha..Astaghfirullahal azim..

Tapi...aku rasa mungkin sikit2 Allah dah makbulkan doaku itu kut. Tapi selagi belum kepastian yang kudapat aku akan terus berusaha dan berjuang untuk mendapatkan hati sinarku itu. Cayalah...tak padan aku ni...ehehehe

Apa2 pun..doakanlah aku dengan sinarku diberi kesempatan untuk hidup bersama sehingga ke akhir hayat kami sebagai pasangan yang bahagia dengan zuriat yang soleh & solehah..Amin..

p/s: walaupun ianya belum pasti namun kita mesti ada matlamat dan usaha untuk mendapatkan apa yang kita impikan itu....

0 ulasan: