BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, Ogos 13, 2009

"ALAMAK ESOK PETANG NAK CERAMAH APE NIH" BLERRR..

Salam...

erm..baru malam ni la aku eklam kabut cari idea untuk ceramah sok. Tengok je la ni...sempat lagi menulis blog kesayangan aku nih sambil baca fakta2 untuk esok petang..Erm..memang tak sempat aku nak ulangkaji atau cari bahan ceramah sok petang. Yela..pagi kul 6.00 pg aku dah gerak ke UKM, Bangi untuk reheasel konvo sampai tengahari. Kul 3 ptg dah mula nak ceramah..Adusss....sakit kepala..bukan tak biasa nak ceramah atau takde idea nak cakap tapi ntahla....pikiran aku kosong...macam hilang semuanya..mood lak takde ermm....lagila malas nak gi sok.

Ai...Nasib baikla rakan sepejabatku ade leh tolong untuk ketuakan baca Yassin n Tahlil so ringan sikit beban aku cuma tumpukan ceramah. Bukan tak boleh amek tugas tuh..tapi dengan keadaan aku yang mcm ni yang masih lum stabil dengan emosi aku, aku rasa semuanya tidak kene apa yang aku buat... memang sejak2 ni aku banyak marah nak naik angin jek sape wat silap dengan aku..tapi tu la manusia yang ada kelemahannya.. namun aku masih mengharapkan sinarku tetap memberikan aku semangat untuk aku terus memperjuangkan agamaku.

Erm..k la..kalau menaip ni ade lagi idea nih tapi..tak boleh ...ada masih banyak lagi kijeku lum selesaikan...babai.. tata..titi..tutu..

p/s: Aik..mcm kenal jek trademark ucapan sebelum nak tido tuh..

0 ulasan: