BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, Mac 31, 2009

SERONOK KE KIJE KAT PEJABAT AGAMA TUH?...

Ramai yang taye aku 'macam ne ek leh dapat kije kat pej.agama tuh'... aku jawab macam biasala mohon macam org lain juga, dah rezki kak...eheheh
aku mulanye dapat kije ni pun saje je mohon datang kat PPAD muar sg. abong tuh nak apply cikgu kafa ke atau cikgu sekolah agama. tapi dah nasib aku kan masa hari tu la borang JAIJ dah sampai kat pej tuh. pe lagi ustaz tuh suh aku isi mohon cepat2. aku pun dengan semangat balik isi la borang tuh n hantar.
alhamdullilah aku dapat kije tuh setelah aku baru je habis belajo kat KUSZA dalam 2-3 bulan. aku lapor diri kat Kompleks Islam Johor pada 03 Januari 2005. Aku dapat unit Undang-undang Keluarga (suami ister bergaduh) di daerah Mersing. HAAAAAAAAA.......... MERSING!!!!!
Adussss...aku nak duk mana? nak g kije naik ape? uwaaaaaaa!!!!!!!!!! tapi nasib baikla pengarah tukarkan aku cepat2 ke daerah Batu Pahat sebab daerah mersing tuh pegawai ye baru lagi so happy la aku dekat sikit nak balik kampung ehehehee....
tup tap tup tap....aku dah kije kat PADBP tuh hampir 1 tahun 1/2 jek sebab aku dipindahkan ke PADK atas dapat penjawatan tetap.
ermmm sedih tuh bagi aku kat PADBP la tempat aku menuntut ilmu dan belajo erti kehidupan kije dengan pelbagai masyarakat di luar sana. PADBP THE BEST LA!!!! SAYANG KORANG SEMUA.... majikan aku pun BEST GILERRR... syukran AS-SYEIKH HJ.AHMAD FAISAL BIN HJ.MOHAMMED...
SAYANGGGG........STAFF PADBP 2005-2007
MUAHHHHH!!!! EHEHEHEHE

0 ulasan: