BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, Mac 31, 2009

PAD MUAR LAK...

kat PADM lak...

aku minta tuko kat PADM sebab ayah aku kene serangan jantung,sejak tuh aku risau akan kesihatan ayah aku n aku mohon duk muar senangkan dekat dengan umah aku kat bukit mor ni.
alhamdulillah Tn Yahya luluskan pemohonan aku tuh.. dari 06 jun 2008 sampaila la ni aku kije kat Muar.

mana lagi best?
mmmm.... mana2 je sama tapi cabaran kat muar ni lagi hebat bagi aku... yela, dengan staff yang berpuak2 ye, dengan sombong ye ish... pening aku mula2 kije kat sini. rasa macam menyesal lak kadang2 pikir minta tuko muar, tapi aku kene teruskan kehidupan aku di sini dan perlu mengaharungi ape jua cabaran yang datang.

alhamdulillah..aku sekarang dah leh dikatakan selesa dengan kaernah staff PADM ni...ehehhehe
walaupun kadang2 terpaksa hipokrit...ehehehehee

so...aku leh katakan happy juga duk muar ni dengan karenah En. Toha, Ustaz Masrom n lain2...
emmm..kat sini lagi besar musuh yang aku ade...almaklumlahhh dia kan ********eheheheh
malasla nak ngumpat dalam blog aku ni. ehehehe

pe pun aku tak sabo nak kije kat tempat lainnnnnnnnnnnnnnnnnn......tak tahan!!!!!!
sshhhhh diam2.....

0 ulasan: