BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, Jun 07, 2010

Majlis Pertunangan Aboi ( bakal adik iparku)....


cik sape ek namaye lupe la...depan tuh aboi..khusyuk tengok puding buah dihias..yela...nak bagi untuk tunang tersayang ye nnti...eheheh



wahh....abg pejal......kupas buah kuani...tuh pun sebab aku yg nak makan..ehhehe...
terima kasih abg..


ni bakal adik ipar aku...adik?...tapi umur dia tua setahun dari aku..nak panggil ape ek..panggil liliy je la kan....tuh dia tengah panggang daging salai untuk aku..semuanye diorang buat untuk aku...cian lak kat dia...dahlah nak hidupkan arang tuh jadi bara payah...semua bau asap ...terima kasih la banyak2 kat lily ku sayang...sedap sangat masak cili api daging salai tuh...i like!!!....
ehehehehe


jeng..jeng...cantik kan puding tadi dah dihias....



masa ni pihak lelaki dengan pihak pompuan tengah berbincang tentang pertunangan...eden nasib baik la paham pokobondo yang diorang cakap tuh...


ni rombongan dari pihak lelaki...


eh...muka aku nampak sikit aje..apelah abg pejal ni...ehehehe


"eden dah ponet dah"....ehehehe


wahhh...ni lah bakal biras aku...sape ek name ye..aku lupe la...ermm...cantik2....posing mcm artis gituh...ehehehe


terpatri lah ikatan pertunangan aboi & ......ehehehe bakal mak mertua aku yang sarungkan
( puan maznah)


mehh...mak nak cium sikit.....tak jeles punn....masa aku pun mak abg pejal cium aku....ehehehe

macam takot jek....




tuh aku dengan liya(tudung hitam) kawannya lily...baik orangnye...


ermmm.....sengih jek mcm kerang...


Hantaran pihak lelaki ( aboi)

ceh2....4 dara pingitan yang cun2....

0 ulasan: