BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, September 03, 2009

' Hati ini akan sepi'









Cinta mengajarku setia
Cinta mengajarku kebahagiaan
Cinta mengenalkanku ketenangan
Semenjak kau hadir dalam hidupku
Aku merasa tenteram
Seakan-akan sinar menyelubungiku
Menjadikan kehidupanku seindah matahari
Cintamu yang kau taburkan
Kasih sayang yang kau hulurkan
Dalam hatiku
Hanyalah sementara
Sementara dikau masih bersinar dihatiku
Aku tahu
Kau jua merasai hembusan ini
Namun kita merahsiakannya demi dia
Apa yang pasti
Tuhan Maha mengetahui segala isi hati kita
Biarlah masa yang tentukan
Adakah kita punya kesempatan
Dan pastinya aku akan sepi
Sepi dengan kehilanganmu
Sebagai sinarku
Dan pastinya aku akan sepi
Sepi dengan semangatmu
Sebagai inspirasiku
Dan pastinya
Aku akan sepi....
P/S ; Apasal lak nih....uwaaaaa rindu sebenarnya...

0 ulasan: