BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, September 07, 2009

Lahirlah seorang lagi ke dunia...


Assalamualaikum kekawanku..

Laa...apasal ek aku tayangkan gambo dak 2 orang ni yang tengah tido nih...ihihihihi...ini anak sedaraku. dua orang nih adik beradik hero tuh..jangan main2...
Yang baby kat bawah tuh ahli keluarga baru mereka...cutekan...macam makcu dia juga kan..ahahaha...

Bukan apa..nak kabolah & nak kongsi kegembiraan bersama.Hari ni aku dapat lagi seorang anak sedara..baby girl lagi tuh...ye ye...best ye...makcu ada kawan la nanti ek nak shopping. ehehehehe

Siang tadi baby girl tuh lahir..mana tak seronoknya..sama dengan hari kebesaran islam tuh sempena hari nuzul quran... erm..bertuahnye dia kan...moga2 baby girl tuh jadi macam makcu dia pandai bab agama ahaks!!!!perasan jek makcu dia. Erm..takkan nak letak nama dia Siti/Nur Nuzul Quran' plak kan..ish2 tak patut lak..so, nama tuh mak ayah dia belum rancang lagi. Tapi yang pastinya trademark keluarga Pak Hassan ni mesti diorang nak kekalkan "SHA". Tak kiralah lelaki ke perempuan mesti ada punyalah..ehehehee...

Penat jugaklah hari nih aku kehulu-hilir lepas balik kerja jek aku terus bergegas ke Hospital Melaka..Erm..laju tuh aku drive 120km sejam bergerak dari Bandar Muar pukul 5.45 petang sampai di hospital 6.25 petang. Gila tak gilanya aku drive...
Aku berbuka dengan abangku dan juga anak sedaraku. Ciannn..makan kat tembok batu jek..kat tempat parking kereta....tapi seronok juga bila lagi nak makan kat tepi2 macam tuh kan..ahahaha....syukurlah apa yang ada kan...
Erm...k la penatnya badan nih..nak rehat lah...kita ketemu lagi ya!!!!
Tata..titi..tutu...ihihhihi...nape dia senyap jek..bz kot...uwaaa....
p/s: Citer tentang anak sedara, nak timang anak sendiri bila? ihihihihihi...

0 ulasan: