BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, Ogos 18, 2009

'RINDU NYE...."

Salammm kekawan...dan sidia...

Rindunya aku dengan laptopku..
Rindunya aku dengan blogku..
Rindunya aku dengan Imeshku...
Rindunya aku dengan kucing2ku..
Rindunya aku dengan bantal tilam selimutku...
dan yang pastinya rindunya dengan sinarku..

Ke mana aku menghilang 3 hari ni..Erm...aku meraikan hari bersejarahku...Yang itu nantila aku tulis..aku dah tiada mood nak editing penulisanku tengtang itu..Aku pada awal tadi bersemangat nak menaip di ruang blog aku..tapi ntahla..tiba2 hatiku ada rasa serba tak kene apa yang kucakapkan tadi...salahkah aku bertanya begitu...ke..dia sengaja melarikan diri dengan perbualan sebegitu atau...ish ntahla...takkan dia dah berubah...

Tapi aku dapat rasakan memang ada yang tak kene dengan kata2ku tadi. Aku tak bermaksud nak buatkan dia serba salah atau rasa apa2 lah yang dia rasa..tapi..dari segi responnya aku dah tahu dia agak tidak suka dengan ungkapan yang ku tayakan kepadanya..

Tidak mengapalah...seharusnya dari awal aku sudah sedia maklum akan terima apa yang dia nak buat kepadaku dan juga hatiku...Rasa macam nak menangis juga pun ada sekarang ni..yela..kita dah rindukan.....(tak yahlah sambung...ada perkara perlu kita simpan sendiri ada perkara perlu kita kongsi bersama). Yang aku pelik dia rasa apa yang perasaan aku rasa selama 2 3 hari aku tiada di alam sesawang...tapi tulah...seakan-akan dia cuba mengawal keadaan dan perasaan supaya tidak lebih jauh kot..yela..mungkin kot...tapi kalau betulpun kita tak boleh menipu diri kita sendiri...ke aku yang lebih2..ye juga kot...siapalah aku nih...


Erm..k la..aku dah tiada mood nak tulis lagi lebih baik aku paksakan mataku ni untuk tido..sok tahu lagi kije tak..macam tak jek...ehehehe

p/s: pelik gak mata aku ni tadi kata tak ngantok, tiba2 jek ngantok lak ni. ( tak pelik ke).........
Sedih tau..sedih sangat2..( takpela korang tak paham biar aku je paham)
kul 1.00 pagi ni menulis.

0 ulasan: