BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, Ogos 20, 2009

'Hanya Tinggal Kenangan'...

Belakang tuh FPI ( Fakulti Pengajian Islam )
Nampak macam buruk je kan..tapi di situlah lahirlah para ilmuan kita....





Depan DECTAR (Dewan Canselor Tun Abdul Razak)





Ala2 Model gitu...






Konvo dah habis masih bergambo lagi tuh...









Ayu je kan..ehehehehe





Salam....


Hari nih aku sedih la plak...Kali terakhir aku datang UKM, Bangi ntah bila plak aku akan masuk dalam U ni lagi..Kalau takde urusan..takde la aku kat sana tuh nanti..tunggu la anak2 aku ke yang masuk ke U tuh. Tapi tengok muka ceria je ek..tuh la aku...air muka sentiasa ceria tapi dalam hati tiada sape yang tahu...huh!!!jiwang la plak...eyaks...



Hari ni aku pulangkan jubah konvoku..sempat lagi tuh gambo wat kali terakhir kat air terjun tuh...nasib baik tak mandi terus kat situ..ahahahaha (melampau la tuh..) Aku ambil sijil & transkrip sekali huh selesai sudaaaa semuanya...


Erm..Balik Muar kul 12 tengahari terus ke opis sebab petang kene ikut Ustazah Arfah gi ceramah kat JKR Muar..Aku gi dengan kak manis seronok gak la dapat ilmu baru...


Sok planning takde ape2 kot just relex n so on la...

so ni je la aku taip penat tau jari nih...nak chat jap...ehehehehe


p/s: Nak chating dengan sape tuh?...aha?......
Dengan sape lagi..tata..titi..tutu....


0 ulasan: