BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, Ogos 23, 2009

"2nd Ramadhan..ceritanya"....




Assalamualaikum...



Dah hari kedua pose?...Alhamdulillah...rasa betul2 nikmat dengan kedatangan bulan rahmat & berkat nih. Buat ape hari nih?...Takde ape2 yang nak dikongsikan bersama cuma hari nih hatiku terasa bagaikan ditusuk sembilu dek beberapa perkara yang telah kuketahui siang tadi. Ape dia?..tak mengapalah biarlah aku rasainya sorang2 aku taknak bebankan sidia lagi. Itu tanda sayang & cintaku kepadanya.






Oklah...tinggalkan yang itu..nanti kalau aku teringat lagi aku nangis kang...macam tengari tadi..makruh dah tuh..Erm..mak aku dah mula beli langsir...hijau colour lagi tuh...wah...mesri ceria ek umah aku nanti jangan sampai tak kenal pokok dengan umah aku udahler..ehehee...wat ever pun cun la aku pilih kain tuh..






Nak dijadikan cerita..dalam perjalananku pergi ke Bandar Ledang untuk membeli kain langsir ada satu kemalangan jalanraya. Ish dasyat jugalah...sampai naik bulu roma aku menggigil lutut aku melihat adegan tuh...Kemalangan yang dipandu dengan kereta wira ( melayu kot ) terbabas merempuh sebatang pokok. Teruk juga lah aku tengok sebelah pemandu tuh terbaring dikerusi tak bergerak menahan kesakitan kot..yang di dalamnya (penumpang yang lain) tak tahu lah apa sudah jadi semuanya masih ada di dalam. yang aku nampak barang2 dalam bonet kereta belakang tuh terbuka dengan pampers bayi, beg pakaian...ermm..mesti dari kampung tuh kan...apa sudah jadi dengan bayi tuh...aku pun tak tahu...






Pengajaran yang dapat kat sini..hati2 lah ketika memandu..dah nak raya nih jangan suka2 sangat...









p/s: Tuhlah semalam aku suka sangat2 dengan sinarku..tengahari tadi kan dah menangis..uwaaaa......

0 ulasan: