BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, Julai 21, 2009

"WALAUPUN PAHIT KUTELAN JUA"


Ternyata...apa yang aku sangkakan semua benar...itulah aku kelemahanku..mudah menerima perkataan yang manis...tapi aku sedikitpun tidak menyalahkan sinarku itu...dia tetap menyinari kehidupanku walaupun aku tahu siapalah aku sebenarnya dihatinya...


Namun aku bersyukur....Allah telah makbulkan apa yang kupinta...dan menyedarkanku.. walaupun aku menerima apa yang dikatakan...terasa bagai hancurnya hatiku tiada harapan lagi aku untuk aku teruskan perjuanganMu Ya Allah kerana sejak sinar itu muncul dalam kehidupanku aku begitu semangat untuk memperjuangkan agamaMu. Aku adalah insan yang sentiasa menyorokkan perasaanku kepada sesiapa..dengan sinarku aku tetap simpan apakah perasaanku sekarang...aku taknak sinarku bimbang akan keadaanku...tetapi masih senpat lagi dia mengambil beratku supaya tabahkan hati...yaaaa sinarku terlalu baik.


Walaupun aku rasa sedikit malu tetapi...aku berpuas hati dapat meluahkan apa yang terpendam selama ini kusimpan. Dan sekarang aku berusaha dengan carahikmahku dan kemudian aku berserah kepadaNya untuk ketentuanku.Moga-moga apa yang kupohon dan kupinta selepas solat hajatku setiap kali ku lakukan aku bermohon agar dimabulkan. Amin...


Memang aku tidak tenteram sekarang kerana aku asyik menulis di dalam ruangan ini. sekiranya dia terbaca ruanganku ini..aku mohon maaf. Tiada niat untuk aku mengaibkan dirimu. Aku berharap dirikulah yang dipilih untuk menambahkan sinaran hidupmu. Itu adalah harapanku walaupun peringatannya supaya aku jangan terlalu mengharap dengannya tapi aku masih seperti dulu...kerana aku setia pada yang satu.



Buat sinarku yang aku anggap sebagai hamba Allah yang soleh disisiNya, berikanlah aku ruang untuk menyinari hidupmu. KepadaMu Ya Allah...kau makbulkanlah permintaanku seharian yang kupinta kepadaMu tanpa malu ku memohon seharian agar sinaran itu menjadi kenyataan dalam hidupku. Amin...inilah aku jatuh cinta keranaMu Ya Allah...

0 ulasan: