BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, Julai 29, 2009

HATIKU BERBUNGA KEMBALI...

Jeng..Jeng..Jeng... apa yang sudah berlaku?..
ahahaha...aku sehak 2 hari ni lepas balik dari kelantan & Terengganu nih memg aku tak ade mood langsung untuk mulakan kije..ntah apelah aku nihhh...teruk betul gila bayang. Dan 2 hari jugalah aku tak say "morning" pada sinarku itu, tanda aku merajuk dengan sikapnya yang seolah-olah tidak mengendahkan kedatanganku dinegerinya.

Entah macam ne macam tahu2 sahaja sinarku itu aku sedang menceritakan tentangnya kepada kawan karibku (kak manis). Aku bukan cerita apalah..just mengadu nasibku ini bertepuk sebelah tangan...dalam jam 1.52 tengahari mesejku berbunyi...aku mengeluh siapalah yang awal2 ni sudah mencari aku di opis agaknya..dengan mata terbeliakku, aku melihat nama sinarku terpampar di telefon bimbitku aku gembira rasa macam nak lompat2 tapi apakan daya..mak aku ada didepanku takkanlah aku nak suka macam tuh kan...jatuh kesucian suntiku ahahahahaha....

Sinarku bertanyakan khabar n so on la..Mungkin dia terasa kot aku dah 2 3 hari agak tidak mesej say "morning" kepadanya atau aku tidak online imeshku. Tapi..hari ni hati aku terubat la juga kedukaannya...Dahla, penat nak taip pasal dia nih...

Kepada sinarku...
selamat malam...

0 ulasan: